The Killing Vote
The Killing Vote for vicious criminals begins; the death penalty is carried out according to the vote, and the investigation by the Special Investigation Headquarters starts.
The second Killing Vote begins; the police struggle to stop the death penalty by Gaetal; the car containing the second victim and Mu-chan explodes.
Mu-chan and another person are hurt in an explosion; Joo Hyun sees it happen and becomes extremely upset; the narrative of Seok-joo's prison experience continues to echo.
On the morning of the Killing Vote, Seok-joo joins the police; the police are sent to save Captain Oh, who was identified as the victim, and they are one step closer to discovering who Gaetal is.
Joo-hyun and Seok-joo chase after the suspect; Mu-chan faces off against Jin-wook, the one responsible for the attempted murder of Captain Oh; The police declares Gaetal's arrest; the real identity of Gaetal comes to light.