The Last Overland
Hop into an 87-year-old adventurer’s badly behaved vintage Land Rover for a wild, 19,000-mile intercontinental journey. Join filmmaker Tim Slessor as he recreates his record-breaking 1955 drive from London to Singapore. What could possibly go wrong?