The Legacy
Aging artist Veronika Grønnegaard visits Signe Larsen at her flower shop and reveals a secret that will change Signe's life forever.
Gro arranges her mother's funeral but doesn't tell her brothers about her mother's plans for the family home; Signe wonders what to do about the letter from Veronika.
Gro works hard to make her mother's dreams of a museum a reality, and is prepared to sacrifice everything when legal problems stand in her way.
Signe presents a compromise about the house to her sister and brothers; Thomas refuses to move his trailer off the grounds; Emil grows desperate for money.
Gro and Signe prepare for the museum's first board meeting; Frederik confronts Gro with information about a forged signature.