The Lizzie Borden Chronicles
Acts of Borden
Acquitted of her parents’ murder, Lizzie Borden (Christina Ricci) battles a notorious reputation and a relentless private detective’s investigation to hang on to her late father’s estate.
Lizzie devises a strategy that stops Siringo cold; Lizzie's maneuvers challenge Emma's trust in her; Siringo summons the last of his resources to manage a vengeful attempt on Lizzie.