The Making Of
A three-part series, ‘The Making Of’ goes in depth to reveal the defining moments for a number of famous sporting icons. Each episode charts a pivotal stage of their careers, re-telling in great depth with the help of those who were there to see it all unfold.
The Rematch
The Making of Canelo series looks at three iconic fights in the Mexican's career. Episode 2 details the rivalry with Gennadiy Golovkin, focusing on the rematch between the two middleweight supertars.
The Making of Canelo series looks at three iconic fights in the Mexican's career. Episode 3 deals with the bold move up to light heavyweight for the showdown with Sergey Kovalev.