Baek Tae Hwa (Choi Tae Joon), a charming airline pilot from a wealthy family, finds himself in an unexpected situation when his usual pet hostel closes before his next flight. Go Mi Rim (Song Ji Eun), a convenience store part-timer who admires Tae Hwa, agrees to care for his cat. After a lightning strike mysteriously grants her the ability to understand the cat's language, she becomes crucial to Tae Hwa's life. As she navigates this newfound connection, Mi Rim hopes her unique skill might help her win the handsome pilot's heart. This is a 2021 South Korean drama series exploring an unusual romantic premise.