The Neighborhood
A friendly Midwesterner moves his family to a Los Angeles neighborhood next door to Calvin, who's concerned the newcomers will disrupt the culture on the block.
Dave gives Calvin a key to the his house in case of an emergency and is pleasantly surprised when the gesture is reciprocated.
When everyone but Calvin accepts Dave and Gemma's invitation to their housewarming party, Dave decides he's finally had enough of Calvin's refusal to welcome him to town.
Unexpected revelations are in the cards during the Johnsons' first game night with the Butlers; Gemma is prompted to rectify a past wrong; Malcolm makes a play for a fresh start with his father, Calvin.