B Positive
Die Alysis
When Drew's condition worsens, he needs to make sure Gina is still serious about donating her kidney and winds up making her an offer she can't refuse.
As Gina makes herself at home in Drew's house, Drew begins to question whether he made the right decision.
After Drew goes through a rough divorce mediation with Julia, Gina gives him a surprise to boost his spirits.
Drew downloads a tracking app to keep an eye on Gina after he begins getting concerned about her reckless behavior.
Gina needs to keep herself together to pass a psych evaluation while dealing with the news of an ex's engagement.