Daddy Issues
When Gemma discovers she is pregnant, she only has her hapless father for support, but Malcolm is in crisis and must learn to rebuild his life and his relationship with his daughter.
Normal Men
Gemma tries to reconnect with the girls from school after a chance encounter with Cherry; Malcolm is encouraged to find a normal friend after Derek introduces him to close-up magic.
Gemma resorts to asking her aunt Jess for advice when she attends birthing classes led by an eccentric antenatal teacher; Malcolm and Gemma get invited to Jess and Tyrone's hot tub party.
Malcolm tries to fulfil his dad’s wishes, whilst Gemma discovers his long-held secret.
Malcolm throws Gemma a baby shower; Derek surprises Malcolm with a birthday present; Xander discovers Gemma in labor; Malcolm and Derek are locked in an escape room.