I Hate You
Charlie ropes Becca into helping her collect a signed Albert Einstein letter from a Lord who keeps his socks in the fridge, and has a fly as a pet.
It’s Becca’s birthday, but she’s refusing to celebrate it. Charlie however, is determined to celebrate, but the celebration soon turns into a day of chaos.
The girls spend 48 hours with no sleep and Becca’s drunk boss in tow, ending in a lunch from hell with Charlie’s argumentative parents. Nightmare.