The New Nurses
New Times
Fredenslund Hospital cannot seem to get used to the idea of male nurses in 1952 Denmark; Erik deals with a financial problem that can hamper his education.
The Hour of Truth
The hospital has its sights set on a lucrative donation prospect, but things do not go as planned; a special bond starts to develop between Anna and Erik.
Erik struggles with a test while Suzanne shows an unseen side of her personality; the women's quarters hosts a secret event that is attended by men as well.