The Night Caller
The horrifying true story of one of Australia's deadliest and most notorious serial killers, Eric Edgar Cooke, exploring the legacy he left behind.
John Button stands trial for the hit-and-run killing of his girlfriend Rosemary Anderson; another murder terrorizes the community and police set a trap for an elusive killer.
Eric Edgar Cooke's role in the Australia Day shootings comes to light, but it takes time for the true extent of his crimes to be exposed; John Button's legal team seeks exoneration as new evidence appears.
Cleared of murder, John Button's case prompts a royal commission as it exposes a corrupt police force; Cooke's crimes continue to reverberate through the community.