The Reflection
X-On asks Eleanor to investigate an unidentified being called Wraith, and she discovers that two women with the last same of Allen went missing; Eleanor and X-On head to Dayton, Ohio, to probe further.
Eleanor is captured by Merchant and Trader, and Lisa and X-On search for her in New Orleans, a city that is not friendly to the Reflected.
Eleanor and the others head to San Antonio, where many of the Allen family live, to try and save them; Wraith's followers beat them to the punch.