The Reunion
In 1997, three friends at an elite prep school are linked by a tragic secret; in 2022, a gymnasium wall is about to be demolished and expose what lies within.
Thomas is in mourning, his father is dead, and his half-brother is in a coma; he no longer understands anything and Annabelle tells him Fanny has all the answers.