The Russell Murders: Who Killed Lin and Megan?
A look at the shocking murder of Lin and Megan Russell and the huge media attention surrounding Kent police's year-long hunt for a suspect before eventually charging of Michael Stone.
With exclusive access to Michael Stone and his legal team, a look at the gripping courtroom drama of the 1998 trial, where his past violent crimes came back to haunt him.