The Simple Life
Wealthy socialites Paris Hilton and Nicole Richie move in with a hardworking farm family in Altus, Ark.
Paris and Nicole begin to learn what it is like to have to work for a living, getting their first jobs at a dairy farm.
Paris and Nicole don hairnets and go to work at a fast food restaurant, charming customers but not their supervisors with their antics.
The mayor invites Paris and Nicole to co-chair the annual spring gala, where they cause a sensation at the kissing booth.
A cattle auctioneer is trying to teach Paris and Nicole cattle herding only to have them misuse his credit card.
When Paris and Nicole get jobs at a gas station/bait shop, they reel in two local boys; Albert chastises his young charges for breaking their curfew.