The Sneaker Boom
The series is set amidst the NBA’s rise in global popularity during the early ’90s.
As Reebok hunts for a breakout star to compete with Nike, a stunt at the 1991 NBA Slam Dunk Contest sends shockwaves through the industry.
After the retirement of "His Airness" creates a rare opening in the sneaker market, Italian brand Fila makes a U.S. push.
In search of its next superstar, Nike finds a dazzling talent in Orlando ready for the spotlight.
Two young marketers at Reebok bet their careers on a breakout talent and change the culture forever.