The Spoils of Babylon
The Foundling
Best-selling novelist Eric Jonrosh sets the stage for "The Spoils of Babylon," his epic masterpiece of a family filled with lust, greed, and plenty of drama.
Cynthia is left behind when Devon joins the war; a woman threatens to come between the two lovers.
Devon and Lady Anne fall in love leaving Cynthia jealous and angry; in desperation, Devon turns to drugs and poetry.
The forbidden relationship and love between Devon and Cynthia continues; Devon and Cynthia don't agree on the future of the company.
The forbidden love between Devon and Cynthia has become too much for Cynthia to handle; while visiting Devon, Cynthia confronts Dixie Melonworth; Cynthia's son Winston takes over the family business.
Winston stops at nothing to destroy his family; a Christmas party brings Cynthia, Devon, Winston and the Shah of Iran together.