The Starter Wife
Molly finds out that Lou has gone missing and Sam is homeless; Joan must leave rehab.
Molly's relationship with Sam hits a new level; divorce proceedings become complex; Molly's bids to help Joan get sober cause a rift.
Molly tells Pappy that Joan was kicked out of rehab; Molly must decide between Lou and Sam; the divorce is final.
Following her divorce, Molly Kagan moves into a home of her own, ready to navigate her new life as a single mother and define herself on her own terms.