The Tasty Florida
College freshman Seo Hae Won (Cha Woo Min) moves into a guesthouse above Florida Banjeom, a popular Chinese restaurant. Despite being recommended for a part-time job by Cha Ji Soo (Moon Kang Hyuk), Hae Won finds himself at odds with the restaurant's owner and head chef, Baek Eun Gyu (Yoo Hwan), who seems to instantly dislike him. Working alongside colleagues Ha Jin (Zeze) and Joo Seo Hyeok (Jun), Hae Won quickly adapts to the restaurant environment and attracts attention from patrons. As he becomes more comfortable, he unexpectedly develops feelings for his cold-hearted boss, Eun Gyu. The story explores whether Hae Won can overcome the initial tension and win Eun Gyu's heart. This is a 2021 Viki Original romantic drama directed by Yang Kyeong Hui.