The Three Drinkers in Ireland
An escapist, gastronomic journey through the picturesque island of Ireland. Drinks experts Aidy Smith, Helena Nicklin and special guests indulge in a true, Irish feast for the senses, scoping out famous landmarks and meeting characteristic locals.
Aidy, Helena and Beth seek knowledge about a significant phase in the history of Irish whiskey; they do some more exploring before it is time for Beth to part ways.