The Three Drinkers
Dogging and Demons
The travelers learn the art of whisky dogging before making some furry friends, trying the art of coopering and hunting for the Loch Ness Monster.
The trio journey to Glenmorangie to discover the other side of a whisky cask, participate in Highland games and set sail for Islay to talk about peat spades and space.
The Three Drinkers travel to London to explore the world of whisky cocktails, visit the world's No. 1 bar and discover a never-ending whisky tree.
Unable to stay away for long, Colin, Aidy and Helena head back to Scotland to replenish their whisky stocks and discover more that the country has to offer.