The Twelve
The jury pores over the details of police officer Donald Vantomme's failed investigation into the murder of Brechtje Vindevogel; Delphine faces a disturbing reaction at home.
Eliane Pascual explains how she links Frie Palmers to the murder of her best friend, Brechtje; Holly lies about her last name, which raises Carl's suspicions.