The Walking Dead: Dead City: Cast Diaries
Presented with new behind-the-scenes content; Maggie and Negan travel into a post-apocalyptic Manhattan long ago cut off from the mainland; the crumbling city is filled with the dead and denizens who have made New York City their own world.