Thunder Bay
Murder Capital #1
Journalist Ryan McMahon is determined to uncover the truth behind multiple teenage deaths in Thunder Bay's waterways.
Whodunit
Ryan explores three theories behind the deaths: serial killer, gang violence and darkest of all, racist vigilantes.
Ryan learns that the police force is on the verge of collapse and his worst fears are confirmed after he receives a covertly leaked report.