Ties that Bind
Detective Allison McLean puts her law-breaking brother Tim behind bars, and quickly decides to move his two resentful teenaged kids in with her own two children and devoted husband. Meanwhile, Allison and her partner race the clock to find a wounded pregnant girl and her boyfriend who have committed a robbery.
A Fresh Start
Allison and Devin are called in to investigate the mysterious murder of the owner of a restaurant that hires ex-cons, one of whom Allison has helped in the past. Meanwhile, Mariah and Cameron try to find ways to fit in at their new school with some unwanted help from Jeff and Rachel.
Allison comes face-to face with the man who shot her and time is running out to charge him and get him off the streets. Matt suspects Cameron of theft.
Allison and Matt discover a dark secret in their friend's marriage, drawing Allison and Devin into a surprising investigation. Mariah's poetry worries her teacher.
The complicated relationship between two brothers clouds an investigation for Allison and Devin. When Matt takes Allison on a romantic date, Cameron and Mariah break house rules challenging Rachel and Jeff.
Allison and Devin investigate the breakdown of a star student at the high school and the teens deal with the social fallout of having Allison on campus.