Timon & Pumbaa
Boara Boara; Saskatchewan Catch
Timon and Pumbaa's relaxing day at a deserted beach ends when jungle natives kidnap Pumbaa; Timon and Pumbaa meet a love-struck, female flying squirrel.
Pumbaa hatches an alligator egg and proceeds to raise the baby gator as his own; the cheetahs resolve to rid themselves of the hyenas.
Pumbaa decides to become a pachyderm; while climbing Kilimanjaro, Timon and Pumbaa split up to look for food.
Timon and Pumbaa accidentally land in Paris; here they want to save their friend, the snail Speedy, from a cook; a flying circus loses a box with a monkey.