To Love and Cherish
To help support her family, Daran (Bua Nalinthip Sakulongumpai) gave up her dreams of higher education to start working immediately after high school. Unfortunately, she struggles to find work, eventually taking a job as a security guard at a broadcasting company. But unexpectedly, she runs into her ex-boyfriend Rangsiman (Film Thanapat Kawila), now a powerful television executive. Daran and Rangsiman were deeply in love in their teens, but separated over painful misunderstandings and secrets kept from each other. Rangsiman himself is now engaged to another woman, but he finds himself drawn back to Daran, wanting to understand why she broke up with him and what led her to her current life circumstances. Can they find a way to forgive each other – and will they rekindle their old spark? This drama was adapted from the novel "Rak" by Ratree Prayer.