To the Abandoned Sacred Beasts
Schaal decides to go on a journey with Hank, the man who killed her father, and their destination is a town called Roguehill.
Cain kidnaps Schaal and invites Hank to a party; though it's clearly a trap, Hank accepts Cain's invitation so he can rescue Schaal.