Tokyo Magnitude 8.0
Odaiba Sinks
A massive earthquake strikes while Mirai Onozawa and her brother visit Odaiba, Tokyo.
Mirai, Yuki and Mari decide to travel to their homes together but quickly realize how dangerous the journey will be.
Mari, Yuki and Mirai find refuge at a school but fail to find rest as aftershocks continue and depression sets in.