Tokyo Vampire Hotel
After narrowly escaping being killed in a murder rampage, Manami runs for her life; she is chased by a member of the Dracula clan and a neo-vampire.
The Dracula clan played a central role in vampire myths through the 16th century, when the Corvin clan began to rule; three children were born in 1999 that the prophecy says will rescue the Dracula clan.
A girl is kept under constant surveillance because her mothers are afraid she might injure herself; Japanese exchange student K and her Romanian friend Noa visit a castle in Transylvania, where they become vampires in rival clans.
Manami is stabbed during a party at the Requiem hotel, which is run by neo-vampires.
The Corvins lure young mortals to the Requiem and force them to live like animals; the mortals rebel to no avail; K reunites with Noa, and they secretly take Manami to the Dracula clan, where she finds out her destiny.
The Draculas head to the surface to defeat the Corvins, while Manami and K return to the Tokyo Vampire Hotel; Noa confesses her love.
Yamada orders the humans to form couples within a given time frame and make love -- or else face death; Manami is captured and the Corvins suck her blood, awakening her special power.