Top Dogs
They’re chasing greatness—and they’ll stop at nothing to win. Get up close with these cute, fiercely competitive canine stars (and their humans) as they face off at Crufts, the world’s biggest dog show.
The Giant Killer
Even an underdog can have its day at Crufts, where unknowns and newcomers get their shot at dethroning pedigreed royalty. Feel the adrenaline as contenders speed through the flyball relay and enter the ring to see what it really takes to win best of breed.
It all comes down to this. Tens of thousands of hopefuls from around the globe are narrowed down to an elite, final few. The anticipation is palpable as these exceptional pups go head-to-head for Crufts’ ultimate prize.