Top Notch
Lisa Langås - overambitious press secretary. Roxanne Wiklund - vain Minister of Welfare. In Toppen, these two are forced to work together with the ambition of getting Roxanne to reach Sweden's highest government post – prime minister. Over and over again, Lisa must keep Roxanne out of scandals while trying to win the trust of the press, the public and the party.
Snus gate
The election campaign is in the starting blocks and Welfare Minister Roxanne Wiklund is appointed to lead the campaign for the Democratic Coalition Party.
The interview
Journalists descend on Roxanne's home, and Lisa must do all she can to wash away political inaccuracies in Roxanne's private life and family history.
In a day that covers everything from election work at a retirement home to a state visit, Lisa finds herself on the verge of a breakdown.
Team Roxanne has an important panel discussion ahead of them, but is negatively surprised by an old colleague.