Tori & Dean: sTORIbook Weddings
Samantha and Steven's Pug Chic Wedding
Samantha and Steven's mutual affection for their pugs brought them together, and they want them to be the theme of their wedding.
Ballroom dance instructor Emily and Levi have been dating for eight months and she has never met his family.
After a series of nightmares, Erienne and Jeremy turn to Tori and Dean for help with their "shabby chic" wedding in just three weeks.
Tori and Dean make Sherine's dream wedding come true while also accommodating George's religiously conservative father.
Tori and Dean attempt to plan the ultimate Argentine themed wedding for Brenda and Oliver.
Christina and Gavin enlist Tori and Dean to plan their fantasy Tuscan themed wedding.