Tout le monde en parle
Tout le monde en parle is a Canadian talk show hosted and co-produced by Guy A. Lepage, broadcast on Télévision de Radio-Canada/ Ici Radio-Canada Télé since 2004, and simulcast on radio on Ici Radio-Canada Première. It has been adapted from the since-cancelled French show of the same name, created and hosted by Thierry Ardisson.