Tuca & Bertie
The Sugar Bowl
It's the end of an era as Bertie's boyfriend moves in and best friend Tuca moves out -- and into the apartment above her.
The Promotion
Bertie wants to climb the ladder at Conde Nest but encounters sexual harassment; Tuca has a plan to help her BFF get what she wants.
While Tuca is out on a hot date with her crush, Bertie tries to spice things up at home -- with a little bird porn.
Anxious Bertie skips work to avoid a presentation, then accompanies Tuca on a mission to buy over-the-counter creams.
Bertie is starting her apprenticeship at the bakery, but first it's Self-Care Saturday; Tuca and Speckle visit Tuca's aunt in the Beakshires.
Bertie and Speckle consider buying a house, which is a big commitment that throws Bertie into a tailspin; Tuca brings home a forever friend.