Un-Go
With a love of mysteries and a knack for solving them, Shinjurou Yuuki's prodigious talents have made him the target of some less than savory people in a near future Tokyo. With only his quirky assistant Inga, Yuuki must evade friend and foe alike in order to finally prove that he's the best in UN-GO!
A murder overshadows the unveiling of a statue commemorating the noble sacrifice of three youths.