Unchained Reaction
Jamie and Adam challenge teams to build multi-step machines with the theme of heavy vs. light.
Fire and Ice
Adam and Jamie challenge two teams to build a fire and ice-themed multi-step machine.
Adam and Jamie pit engineers against artists to build multi-step machines with a flight theme.
Artists and metal workers compete to build the most creative machines with the theme movie mayhem.