Uncle
Struggling musician Wang Joon Hyuk (Oh Jung Se) hits rock bottom when his estranged sister Joon Hee (Jeon Hye Jin) seeks refuge from her abusive relationship. With nowhere else to turn, Joon Hee asks Joon Hyuk to care for her son Min Ji Hoo (Lee Kyung Hoon), who struggles with anxiety and OCD. Despite his own life challenges, Joon Hyuk attempts to support his sister and nephew, hoping to help them rebuild their lives and overcome their difficult circumstances. As Joon Hee fights to escape her toxic marriage and protect her son, Joon Hyuk must confront his personal struggles while becoming an unexpected source of support and stability for his family. This is a 2021 South Korean drama adapted from the BBC sitcom "Uncle" and directed by Ji Yeong Su.