Undercover
Implementation
Little Martin, the son of a criminal, ends up in an orphanage, where Police inspector Popov gives him a chance; Martin graduates a police school in France, before returning to Bulgaria to become an undercover cop.
Acceleration
Martin infiltrates the criminal organization headed by Petar Tudjarov - Jaro, where he uses his connections and manages to get back to the mob a car full of drugs.
After stealing the car, Martin has his description handed to the Organized Crime Unit. Martin receives crucial info regarding an upcoming drug deal, and he and Popov start gathering proof against Jaro.
Jaro's people suspect a mole; the loyalty of Zdravko 'the Hair' is questioned; Martin starts his own investigation.
Martin warns Popov that the mobsters are setting a trap for the cops; Jaro orders Martin to eliminate a rogue dealer.
Martin joins the team in robbing the safety deposit box of a Lebanese businessman; Popov investigates a company connected to Jaro's business but his superiors order him to leave it.