Unexpected
He Jie (Austin Lin), a manga artist, finds himself unexpectedly transported into his own manga series, "Crystal Love," where he must navigate a complex narrative to save the antagonistic character Lu Zi Xing (Li Hao Fei). Trapped within the story's repetitive plotlines, He Jie is challenged to transform Zi Xing's personality and complete mysterious missions as his only path back to reality. As he struggles to alter the predetermined storyline, He Jie must use his creativity and understanding of narrative structure to escape the manga world. This is a 2018 Chinese drama series that explores the unique concept of an artist becoming a character in his own fictional universe.