United We Fall
The parents of two young children have each other's back in a world full of critics.
The Biter
At Chuy's insistence, Bill and Jo finally enroll Lulu in preschool, only to discover she is a biter; Sandy explores their family history with an ancestry DNA kit.
In an attempt to get Emily interested in something other than her tablet, Bill and Jo enroll her in her Uncle Chuy's soccer clinic; Sandy's infamous gift-giving habit gets out of hand.
Jo steps in as a role model for her teenage niece Marta, much to her strict father Chuy's dismay; while under the influence of post-colonoscopy drugs, Sandy inadvertently professes her love for her first husband, Dave.
Bill and Jo take their niece in after she clashes with her father; Bill regrets playing matchmaker when he gets wind of Dave's plans to propose to Sandy.