Untying the Knot
When couples go from "I do" to "I don't," Vikki Ziegler is who they call to mediate, advise and divide their assets out of court.
Battle of the Buddha Head
Vikki helps Jacques and Mira through their divorce; the couple argue over their assets, including a giant Buddha head and an apartment in Paris.
Passport for Divorce
Jennifer and Golan are divorcing after 13 years of marriage; the couple disagrees on how to divide their assets.
Tim and Kelly's relationship changed after he returned from a tour in Iraq; their assets include a pair of Samurai swords, a home and Tim's pension.
After 11 years together, Krissy and Tina need Vikki's help to divide up their belongings.