Following the adventures of the Wonderboys, a group of five 12-year-olds who explore underground Naples together and learn that every story actually contains a kernel of truth.
Tonino and Antonia sneak into the Archaeological Museum of Naples to discover more about the photo; they must hide from the Old Hag, who has also arrived at the museum.