Up Here
Set in New York City in 1999, Lindsay and Miguel fall in love and discover that the single greatest obstacle to finding happiness together might just be themselves -- and the memories, obsessions, fears, and fantasies that lives inside their heads.
When a long-forgotten dream is reawakened, Lindsay decides to leave her small life in small-town Vermont to find out who she really is and what she really wants.
After an unexpected series of events leaves his plans for the future in tatters, Miguel chases after a new dream in the high stakes world of investment banking.
As she takes the next steps in her creative journey, Lindsay is sent in search of answers to a vexing question; Miguel grapples with an impossible task.
Miguel pursues a promising lead, and Lindsay meets a childhood hero as they both confront the new realities of their evolving relationship.
As Lindsay doubles down on her journey of self-exploration and Miguel seizes a promising opportunity, their paths unexpectedly collide at a bucolic wedding in the Hamptons.
Facing a potential setback at work, Miguel has to dig deep to save his job; Lindsay struggles to find the right ending to her book.