UP10TION, Please!
UP10TION, a popular K-pop boy group, stars in this unique Soompi and ZanyTV original series created by Viki. Each episode features the group members taking on entertaining and challenging missions that showcase their teamwork, skills, and personalities. Viewers can look forward to unexpected and exciting weekly adventures with the talented idols. This is a 2024 South Korean variety show featuring the members of UP10TION.