Vegesaurs
Ginger the Tricarrotops explores the world of the crunchiest era, going on adventures throughout the colorful Vegesaur Valley.
Ginger joins the baby Pea-Rexes on their expedition to find dinner and ends up eating something too hot to handle, which alerts the Bananaraptors.
Ginger teaches the baby Pea-Rexes a new survival skill through a game of hide-and-seek, but things get out of hand when Split goes missing.