Venus On Mars
In a science experiment gone wrong, university student Zhu Wei Na (Ivy Shao) finds herself transported to an alternate world called M-Earth, where everything is the same... except she's the only woman on the entire planet. Wei Na must navigate through a society with completely different gender roles, prompting her to reassess her views on feminism, gender equality, life, and love. She's not alone, though: her ex-boyfriend Ben (Tsao Yu Ning) is also a new resident of M-Earth, and he wants to get back together with Wei Na. "Venus on Mars" is a 2023 Taiwanese romantic comedy sci-fi drama by Singaporean director Chai Yee Wei.