Very Scary People
John Wayne Gacy lead a double life in the 1970s. By day, Gacy was a community leader and part time clown, by night, he transformed into a monster who chose young male teens as his prey.
A serial rapist, who meticulously planned his assaults on women, terrorized Northern California for 27 years before police closed in on a potential suspect.