Vidago Palace
Set in 1936 at the opulent Vidago Palace hotel, this Portuguese-language saga follows the star-crossed romance of a young heiress and her working-class love.
Carlota finds Pedro and rushes to get medical help; Dolores and Xoan learn that Pepe has been taken prisoner by Inspector Lopes; Carlota tries to put thoughts of Pedro aside and focus on her upcoming wedding to César.
Carlota and Pedro have much to discuss, but her mother interrupts them before they have the chance; Carlota manages to meet Pedro, and the misunderstandings and manipulations the pair have endured come to light.
Carlota believes she must marry César to save Pedro from Lopes; São rebels against both their mothers' blackmail; Carlota is horrified to learn Lopes' true intentions.